poniedziałek, 30 lipca 2012

9 scenariusz / 3 sezon byy Ola

Hej... Zmieniłam wygląd bloga... Wiem, że okropny ale nie umiem jeszcze wstawiać niektórych rzeczy, np. Banera (jak by co to DomAnubisa, który jest na środkowym zdjęciu to moje stare konto na gliterach, nie kopiuje kogoś pomysłów)... Każdego wkurzył Nickelodeon? Mnie na pewno. Miejmy nadzieję, że jednak dziś dodadzą nowy odcinek, nawet jeśli przerwa jest zatwierdzona ;)... Nie zanudzam, o to scenariusz nr. 9:

F. - To było straszne.
N. - Zgadzam się, ale bardziej mnie martwi ta wzmianka o zagładzie świata.
F. - Masz rację, musimy znaleźć następną zagadkę.
N. - Zebranie Sibuny o północy w pokoju moim i Amber.
F. - Ok. <smutny> Czyli koniec ze spaceru.
N. - Niestety.
<salon>
<wchodzi Fabina>
Am. - Hej, jak było na randce.
N. - Do pewnego momentu wspaniale.
Am. - Jak to?
F. - <szeptem> Dziś spotkanie Sibuny o północy u was w pokoju, przekażesz dalej?
Am. - Oczywiście.
V. - <wchodzi> A co tu się dzieje? Do pokoi!!
W. - <idą do swojego pokoju>
<pokój Fabiana i Eddiego>
E. - Jak randka? Słyszałem, że coś się stało.
F. - Dowiesz się o północy.
<zebranie Sibuny>
Am. - O co chodzi?
Al. - Może UFO ich porwało?
W. - Alfie!
Al. - Wiem, wiem, przestać z ufo.
P. - Ehhh... Po co to spotkanie?
<Fabian i Nina opowiadają co się zdarzyło>
E. - Powtórzcie, ile mamy czasu?
N. - 2 tygodnie.
Al. - Musimy się sprężać.
Am. - I to szybko.
P. - Blondynka.
Am. - Ej, tylko farbowane blondynki są głupie!
P. - A ty nie jesteś farbowana?
Am. - Nie, tylko rozjaśniana <uśmiech>.
P. - Czyli jesteś głupia.
Al. - Nie nazywaj tak mojej księżniczki!
N. - Przestańcie! Victor nas może usłyszeć.
P., Am., Al. - Sorki.
E. - Musimy ustalić co mamy zrobić.
F. - Właśnie sobie przypomniałem, że mieliśmy dziś iść na strych!
N. - No tak.
P. - Idziemy?
W. - Tak.
<na strychu>
N. - <otwiera tajemną ścianę>
E. - Nic tu nie ma.
F. - Może jest tu jeszcze inna tajemna ściana?
N. - Jutro tu wrócimy, chodźmy już. Jestem zmęczona.
W. - Ja też.
<każdy wraca do pokoi>
<śniadanie>
V. - <wchodzi> Wczoraj słyszałem hałas. Kto nie spał?
Si. - <patrzy na siebie>
V. - Gadać!

2 komentarze: