wtorek, 24 lipca 2012

5 scenariusz / 3 sezon byy Ola

Przepraszam, że wczoraj nie wstawiłam tego scenariusza. Rodzice kazali mi jechać do cioci. Leży w szpitalu... Ale jak obiecałam dostaniecie scenariusz z samego rana ;D Nie przynudzam, o to on:

N. - Jestem adoptowana, a Sara jest moją babcią.
Am. - Skąd wiecie, że jest nią Sara?
N. - Po pierwsze: Victor sam to przyznał.
F. - Po drugie: Czytaliśmy jej pamiętnik. Pisała, że ma córkę z Victorem. Nazywa się Rose.
Am. - Kiedy i gdzie to było?
F. - Na strychu, nie pamiętam kiedy.
D.S. - <widzi ją tylko Fabina> Witajcie.
N. - <uśmiech> Sara.
F. - Co ty tutaj robisz?
D.S. - Chciałam was ostrzec.
N., F. - Przed czym?
D.S. - Nino, strzeż swego ukochanego. Jest w niebezpieczeństwie. Ona będzie chciała was rozdzielić.... Dziś o północy na strychu. Sama
N. - Dobrze.
F. - Dlaczego ja nie mogę przyjść?
D.S. - Wszystko w swoim czasie. <znika>
E. - Co mówiła?
N. - Jutro wam powiem. Teraz jestem zmęczona. Dobranoc.
Si. - Dobranoc.
F. - Pójść z tobą?
N. - Nie, muszę pomyśleć w ciszy. <całuje go w policzek> Kocham Cię.
F. - Ja ciebie też.
N. - <idzie do pokoju, Amber jest u Alfiego>
M. - <wchodzi> Jak się czujesz?
N. - Dziwnie. Joy znów chce zniszczyć mi związek, Victor to mój dziadek, a do tego strasznie boli mnie policzek.
M. - Victor to twój... co?!
N. - Dziadek.
M. - Ale to nie może być prawdą.
N. - Dlaczego?
M. - Bo...


I jak? Podoba się?
Mam pytanie. Czy ktoś by mi pomógł w zmianie tego bloga. Muszę dodać kilka rzeczy a nie wiem jak.
Jeśli się ktoś znajdzie to piszcie na ten e-mail - ola.sadowska@onet.eu

9 komentarzy:

  1. Extra!! A np. jakich rzeczy? Chętnie pomogę, bo chyba umiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. Legenda po prawej stronie, lub blogi, ktore polecam

      Usuń
    2. Bądź tak bardzo dobra i dodaj kolejny!! Proszę cię Bardzo,Bardzo mocno!!! Proszę1! Extra piszesz!!!

      Usuń
    3. MOŻE dodam, ale dopiero jak wrócę.. Powtarzam MOŻE. ;D

      Usuń
    4. A, takie rzeczy to ja umiem.

      Usuń
    5. To napisalabys mi na e-mailu jak to zrobic? Prosze

      Usuń
    6. Wysłałam już e-maila :D

      Usuń
    7. W e-mailu mi napisz wszystko, co chcesz zrobić.

      Usuń