czwartek, 26 lipca 2012

7 scenariusz / 3 sezon byy Ola

<otwiera się mały otwór>
N. - <wyjmuję kartkę, która jest w środku>
"Tam gdzie swą połówkę zobaczyłaś, pod ziemią pomoc twa jest... Jeden jest inny. Dwa w przód, jeden w tył i cztery w lewo"
N. - Co to może znaczyć?
Am. - <wchodzi> Hej, co tu robisz?
N. - Sara mnie tu wysłała.
Am. - Aha. Jutro mi opowiesz... Idę do pokoju bo nie chcę wyglądać jak królik albinos.
N. - Zaraz do ciebie dojdę. <zamyka otwór>
<następny dzień, śniadanie, jest tylko Sibuna>
F. - Nie rozumiem tej zagadki.
Am. - Przecież to oczywiste. Gdzie poznałaś Fabiana?
F., N. - Na placu.
P.- A tam jest kostka brukowa.
N. -  Dziś po szkole na placu. Sibuna.
W. - Sibuna.
Jo. - <wchodzi> Nino, możemy porozmawiać w cztery oczy?
N. - Spoko.
<idą do salonu>
Jo. - Chciałabym cię przeprosić za moje zachowanie. Chyba nadal coś czuję do Fabiana. Dam wam spokój. Jesteście razem szczęśliwi.
N. - Wybaczam. Dzięki.
<przytulają się>
Jo. - Koleżanki?
N. - Koleżanki.
<w szkole>
J. - <podchodzi do Niny i Amber>
N. - Cześć.
Am. - Co jest?
J. - Pomożecie mi?
N. - A konkretniej?
J. - Chcę zaprosić Marę na randkę.
Am. - Nie musisz się niczym przejmować. Amber Millington to załatwi.
J. - Dzięki blondynko.
N. - Zawsze musisz być wredny?
J. - Ja wredny?
N., Am. - Tak!
<po szkole>
<Sibuna>
Am. - Patrzcie, tu jest jedna kostka niebieska.
N. - To o nią chodziło w zagadce.
E. - Może trzeba na nią stanąć?
N. - Spróbujmy...


Koniec... Podoba się?
 Ola

2 komentarze: