sobota, 21 lipca 2012

1 scenariusz / 3 sezon byy Ola

<Dom Anubisa>
Am (Amber) - Trudy !
T. - Tak gwiazdko?
Am. - Jest już Nina?
T. - Powinna być za kilka minut.
<przed Domem>
N. - Dziękuję.
Ta. (Taksówkarz) - Proszę, pomóc w bagażasz?
N. - Jeślli byłby pan tak miły.
Ta. - Z wielką chęcią.
<hol>
N. - Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Ta. - To dla mnie przyjemność. Do widzenia.
N. - Do widzenia.
N. - <idzie do salonu, każdy już jest>
W. - Nina!
<wszyscy, prócz Fabiana i Joy przytulają Ninę>
N. - Dość bo mnie udusicie <śmiech>.
W. - Sorka.
Al. - Kosmita!
Am. - Alfie, jeśli jeszcze raz będziesz gadał o ufo to z tobą zerwę.
Al. - Już będę cicho księżniczko.
W. - <śmiech>
F. - Nino!...
N. - Fabian!
<podbiega do niego i całuje>
W. - Oooooo...
Am. - Jakie to słodkie!
Jo. - <wychodzi>
F. - A tej co?
N. - Nie mam pojęcia.
Am. - Zazdrosna i tyle.
W. (oprócz Niny i Fabiana) - Amber!
Am. - No co?
W. - <śmiech>
<po obiedzie>
<w pokoju Niny i Amber>
F. - Nino... Muszę ci coś powiedzieć.
N. - Tak?
Am. - <wchodzi> Hej... Pa. <wychodzi>
N., F. - <śmiech>
N. - Co mi chciałeś powiedzieć?

Koniec 1 scenariusza. Mam nadzieję, że się podoba.
Proszę o szczere komentarze. Ola

3 komentarze: