poniedziałek, 23 lipca 2012

4 scenariusz / 3 sezon byy Ola

Jo. - Bo Fabian jest mój! Kocha mnie, nikogo innego!!!
N. - <ze smutkiem> Fabian, czy to prawda?
Jo. - Tak.
F. - Nie!!! Nino, kocham tylko i wyłącznie ciebie. Mnie i Joy nigdy nic nie łączyło.
Jo. - Fabian, tylko mnie kochasz i wiesz o tym! Jesteś i będziesz moim chłopakiem!
F. - Joy, zrozum mnie! Nic nas nigdy nie łączyło i zawsze tak będzie.
Jo. - Jeszcze mnie popamiętasz!
<wybiega ze łzami w oczach>
V. - Panie Rutter, mógłby pan na chwile wyjść?
F. - <patrzy na Ninę, ta lekko kiwa głową> Dobrze.
<wychodzi>
N. - Słucham.
V. - Chciałbym ci powiedzieć, że... Jestem twoim dziadkiem.
N. - J...jak to?
V. - Ja i Sara mieliśmy córkę. To twoje drzewo genealogiczne.
N. - Sara jest moją babcią? To nie może być prawda.
<bierze drzewo i wybiega z płaczem>
F. - <łapie ją jak biegnie> Co się stało?
N. - Victor to...to mój dziadek.
Si. - CO?!
N. - Podsłuchiwaliście?
Am. - Nieeee...
F. - Ehhhh... Jeśli Victor to twój dziadek, to...
N. - Dokładnie.
Am. - O co wam chodzi?
N. - To znaczy, że...

Koniec 4 Scenariusza :)
Podoba się?
Ola

12 komentarzy:

  1. Ja chcę już kolejny, błagam, dodaj dziś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała ale nie mogę. Postanowiłam, że będę dodawać 1 scenariusz dziennie (bez sobót i niedziel) i muszę się tego trzymać.

      Usuń
    2. Oj, zrób wyjątek, prooooooooszęęęęęęęęę.

      Usuń
    3. :)... Przykro mi, chociaż bardzo mnie korci to nie mogę. Dopiero jutro

      Usuń
    4. Będę tak pisać komentarze, póki się nie zgodzisz.

      Usuń
    5. ;D... Nie musisz się męczyć, i tak nie dodam. Cieszę się, że podobają ci się moje scenariusze ale nie pęknę i dodam dopiero jutro ;)

      Usuń
  2. Hahahaha ;D..... Hmmm... Mam pomysł, dodam jeszcze dziś jeżeli... Będzie więcej osób, które chcą 5 scenariusz dzień wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) To już masz jeszcze jedną taką osobę :D Dodaj dzisiaj jeszcze jeden ;D Proosimy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam smutną wiadomość. Dziś nie dodam. Nie mam kiedy, cieszę się, że mam wystarczająco czasu, żeby wam to napisać... Obiecuję, że jutro dodam z samego rana.

      Usuń
  4. to znaczy, że... ????? nie mogę się doczekać kolejnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. (chlip,chlip) DLACZEEGO????? Proszę cie jak każdy...Daj następny!! Podpisuję się czterema łapami po komentarzami!!! Nie mogę się doczekać!!
    Proszę!! Panda!!!! (chlip,chlip) Pozdrawiam
    Marzena

    OdpowiedzUsuń