niedziela, 22 lipca 2012

3 scenariusz / 3 sezon byy Ola


V.- Nino Martin. Dlaczego leżysz na podłodze?
Am. - Joy ją walnęła.
V.- Czy to prawda
N. - Tak.
Jo. - Nie.
Am. - Oj przestań! Mamy to nagrane.
N., F. - CO?!
Am. - Ups..
V.- Kto to nagrał?
<po kilku chwilach ciszy>
V. - Gadać, bo inaczej dam każdemu po szczoteczce i cały dom będzie musiał lśnić, tak abym mógł widzieć swoje odbicie!
P. - <po cichu> Ja bym nie chciała zobaczyć czegoś tak okropnego.
V. - Panno Williamson. Słyszałem to.
<wyjmuje szczoteczkę i podaje Patricii>
V. - Cała toaleta ma lśnić. A teraz pytam jeszcze raz. Kto to nagrał?
<po ok. minucie>
J. - Przyznaje się, to ja.
Victor.- Panie Clark, proszę przynieść to nagranie.
J. - <wychodzi>, <wraca z kasetą>, <podaje ją Victorowi>.
V. - Dziękuję. A teraz proszę zdjąć wszystkie kamery w tym domu. Panno Martin, panno Mercer proszę do gabinetu.
N. - A czy mogłabym pójść z Fabianem?
Victor. - Dlaczego miałbym na to pozwolić?
N. - Jeszcze nie jestem w pełni przytomna. To uderzenie było naprawdę mocne.
Victor. - Dobrze.
N., F., Jo., i V. - <wchodzę do gabinetu, a Victor włącza kasetę>
<po obejrzeniu>
Jo. - Tak nie było! Oni to ukartowali!
V. - Przecież widziałem jak było. Nie okłamuj mnie, bo poniesiesz konsekwencję. Dlaczego walnęłaś pannę Martin?

1 komentarz: