sobota, 21 lipca 2012

2 scenariusz / 3 sezon byy Ola


F. - chciałem ci powiedzieć, że... Kocham Cię odkąd cię zobaczyłem.
N. - Oh, Fabian <ze łzami w oczach>
F. - Coś się stało?
N. - Nie, nic, po prostu... Też zakochałam się w tobie od pierwszego wejrzenia.
F. - Naprawdę?
N. - Tak.
F. - <wzdycha z ulgą> To... co teraz porobimy?
N. - <z uśmiechem> Może to? <całuje Fabiana>.
F. - Mi pasuje <całuje Ninę>.
<salon>
J. - Chodźcie tu wszyscy!
T. - Co się dzieje gwiazdko?
J. - Nina i Fabian się całują!
Am. - Skąd wiesz?
J. - Kamera.
W. - <podbiegają> Ooooo...
Jo. - Dość tego! <w myślach> Jeszcze będzie mój!!!
<biegnie na górę i otwiera drzwi do pokoju Niny i Amber>
F. - Joy! Co ty tu robisz?
N. - <podchodzi do Joy> Przeszkadzasz nam. Wyjdź!
Jo. - Odczep się od niego! On jest mój!!!
<wali Ninę z pięści, ta upada>
F. - <wstaje z łóżka> Joy!!! Coś ty zrobiła!? <podbiega do Niny> Nino, nic ci nie jest???
N. - Nie nic, tylko strasznie boli mnie policzek.
W. - <wchodzą> Co się stało?
Jo. - Przecież wiecie!
F. - Joy, jeśli jeszcze raz skrzywdzisz Ninę, obiecuję, nigdy ci tego nie wybaczę!
Jo. - Ale Fabian!!!...
V. - <wchodzi> Dlaczego tu takie zbiorowisko?!

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dzięki, naprawdę cieszę się, że ci się podoba. może jeszcze coś dziś dodam, ale nie jestem pewna. Mam już napisane do 6 scenariusza ale wole to zostawić do momentu gdy nie będę miała weny.

      Usuń
  2. super! zakochałam się w twoich scenariuszach od pierwszego wejrzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki!!!! Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy!

    OdpowiedzUsuń